ویدئویی که شیر نر از ترس جان خود و برای فرار از گله بوفالوهای خشمگین به بالای درخت پناه می برد به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه عجیب فرار یک شیر نر از بوفالو‌های خشمگین را به تصویر می‌کشد.

بنا به گزارش Catchnews، آیا تابحال صحنه وحشت شیر نر از سایر حیوانات را دیده اید؟ درست است، خیلی کم. اما در یک موقعیت یک شیر آفریقایی برای نجات جان خود از دست گله بوفالو‌های خشمگین مجبور شد تا از درخت بالا برود. در ویدئوی منتشر شده در حالی که شیر نر از یک درخت بالا رفته و تلاش می‌کند خود را در بالای درخت نگه دارد دیده می‌شود. در این ویدئو بوفالو‌های خمشگین در اطراف درخت و در نزدیکی شیر دیده می‌شوند.


بیشتر بخوانید


با این حال این شیر خسته نتوانست مدت زیادی در بالای درخت خود را نگه دارد و پس از سقوط از درخت مجبور به فرار شد. این ویدئو اولین بار در یک پیج اینستاگرام منتشر شد. در شرح این ویدئو آمده است: «شیر به بالای درخت رفت تا جانش را از گله بوفالو‌ها نجات دهد.»

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون ۸۰۰ هزار بیننده داشته و بیش از ۱۹ هزار لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «بعضی اوقات شکارچی نیز خود شکار می‌شود.» کاربر دیگر با کنایه به سلطان جنگل بودن شیر نوشت: «این (شیر) می‌تواند فرار کند، اما نمی‌تواند خودش را پنهان کند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام
پیشنهاد می‌کنم راجع به بیماری نادر [SMA] تحقیق کنید.
هم برای پیشگیری از به دنیا آمدن نوزاد مبتلا به آن و دعا برای آنها؛
هم اگر خواستید برای کمک به هزینه‌های درمان و نگهداری کودکان مبتلا به آن؛
هم برای کمک و حمایت رسانه‌ای از آنها.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید نام بیماری را در اینستاگرام یا گوگل سرچ نمایید.