نجات کودک توسط پرستار بیمارستان + فیلم

پرستار باتجربه آموزش دیده، جان کودک بیهوش شده را نجات داد.

 «نیکولاس جِنسِن» در خیابان فریاد‌های مادر این دختر ۲ ساله را در حالی که رنگ صورت فرزندش آبی شده بود و کف از دهانش خارج می‌شد شنید.

بنا به گزارش ۷News آقای جنسن ۴۴ ساله بلافاصله این کودک را از مادرش گرفت و به بخش اورژانس بیمارستان پرنسس الکساندرا منتقل کرد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته بیمارستان تهیه شده است نشان می‌دهد در حالی که جنسن با این کودک بیهوش وارد بیمارستان می‌شود مادر پریشان کودک نیز در حال دویدن به دنبال وی دیده می‌شود.

پزشکان و پرستاران بلافاصله با دیدن این صحنه به بخش اورژانس مراجعه کرده و به کمک جنسن شتافتند. کودک نوپا مستقیما به اتاق احیا منتقل و توسط پزشکان نجات یافت. تیم پزشکی متوجه شد که این کودک از یک تشنج غیرمعمول  رنج می‌برد که اغلب به دلیل عفونت ویروسی و تب ایجاد می‌شود.


بیشتر بخوانید


این کودک پس از گذراندن دو روز در بیمارستان بهبود یافت و مرخص شد. آقای جنسن پس از اتمام شیفت کاری اش در بیمارستان در حال  رانندگی به سمت خانه اش بود که  با این صحنه مواجه شد. جنسن بلافاصله خودرو را متوقف کرد و این کودک را به بیمارستان منتقل کرد. او گفت خدا را شکر می‌کند که در بهترین موقعیت قرار گرفت و توانست به این کودک و مادرش کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.