رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: آرامستان بهشت محمدی سنندج جهت زیارت اهل قبور در روز پنج شنبه آخر سال باز است و شهروندان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به این مکان مراجعه کنند.

شاهرخ فاتحی گفت: هر ساله و بر اساس رسم دیرینه شهروندان در پنج شنبه آخر سال جهت زیارت اهل قبور به آرامستان مراجعه می‌کنند و دراین راستا تمهیدات لازم جهت زیارت اهل قبور در پنج شنبه آخر سال صورت گرفته است 

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: در دو سال اخیر به واسطه شیوع ویروس کرونا امکان زیارت اهل قبور در اعیاد وجود نداشت و درب‌های آرامستان بسته بود.

او می گوید: امسال با تمهیدات صورت گرفته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان زیارت اهل قبور در پنج شنبه آخر سال برای شهروندان وجود دارد.

فاتحی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی و در راستای پیشگیری از ترافیک در داخل محوطه آرامستان، تمامی درب‌های آرامستان بسته است و از ورود خودرو شخصی به داخل آرامستان بهشت محمدی ممنوع است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج  گفت: در راستای رفاه حال شهروندان به ویژه افراد سالخورده چندین دستگاه اتوبوس و تاکسی توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر جهت جابجایی شهروندان به قطعات بالاتر صورت گرفته است.

او گفت: تنظیف و پاکسازی محوطه آرامستان و همچنین رفع مشکلات در برخی از معابر آرامستان انجام شده است.

فاتحی از تمامی شهروندان در خواست کرد که در روز پنج شنبه آخر سال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک به آرامستان بهشت محمدی مراجعه کنند.

برچسب ها: آرامستان ، سنندج ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.