مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از آمادگی کامل این اداره کل جهت استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

حسن جهانیان گفت: مطابق شیوه نامه‌های ابلاغی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فعالیت نوروزی اداره کل راهداری مازندران از ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده اجرا می‌شود.

او می‌گوید: طرح پیش فروش بلیت نوروزی از اول اسفندماه آغاز شده و این طرح با رعایت سقف ۵۰ درصد ظرفیت سرویس دهی شرکت‌های حمل و نقل مسافر بدون افزایش نرخ و به منظور امکان مدیریت محدودیت‌های احتمالی ناشی از شیوع ویروس کرونا عملیاتی شده است.

اومی گوید:بکارگیری ناوگان عمومی فاقد شرایط لازم ممنوع است و تصمصم گیری در خصوص ممنوعیت ارائه سرویس دربستی اتوبوسی در برخی ایام وروز‌های خاص در طرح نوروز ۱۴۰۱ برعهده این اداره کل می‌باشد.

به گفته جهانیان گشت‌های نوروزی راهداری در این ایام خاص از فعالیت دست فروشان در حریم جاده‌ها جلوگیری کرده و با حضور شبانه‌روزی خود در محور‌های مواصلاتی از حریم راه‌ها حفاظت و صیانت خواهند کرد.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی استان اکیپ‌های راهداری زمستانی تا پایان تعطیلات نوروزی جهت ارائه خدمات لازم به مردم عزیز در راهدارخانه‌ها و گردنه‌های استان مستقر خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.