مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از تداوم نظارت گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی بر بازار شب عید کرمانشاه خبر داد.

قهرمان شاهی گفت : با آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی بر بازار شب عید در استان کرمانشاه از ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ تاکنون گشت‌های مشترک تعزیرات با همراهی بازرسان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و بسیج اصناف، بازار کرمانشاه را مورد بازرسی و رصد قرار داده‌اند.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی هر روز به صورت تخصصی از فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای کرمانشاه بازدید و بازرسی به عمل می‌آورند.

در بازرسی گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی و صنعت و تجارت از مراکز خرید کرمانشاه ۸۰ مورد تخلف ثبت شده که ۱۳ میلیارد تومان جریمه این تخلفات برآورد شده و جهت رسیدگی و اعمال جریمه به مراجع قانونی معرفی شده اند.

در بازرسی گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با همکاری بسیج اصناف ۲۱۵ مورد تخلف ثبت شده و نظارت بازرسان بر بازار شب عید کرمانشاه، امروز با بازرسی قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌های شهر، همچنان تداوم دارد.

تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه طرح نظارتی ویژه نوروز را تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در استان اجرایی می‌کند و با آغاز ماه مبارک رمضان به صورت پیوسته طرح ویژه نظارتی تعزیرات حکومتی را به مدت یک ماه بلافاصله اجرایی می‌کند.

تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروزی در ساعات اداری و غیر اداری کشیک دارد و آماده خدمت رسانی به مردم و مسافرین نوروزی را دارد و مردم می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۳۵ و ۱۲۴ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ شکایات خود را به ما اعلام کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.