فرماندار ملایر گفت: مشکلی در تامین و عرضه کالا‌های اساسی در بازار ملایر وجود ندارد.

سلمان اسماعیلی گفت: طی بازدید‌های صورت گرفته هیچ مشکل و کمبودی در تامین و توزیع کالا‌های اساسی و مایحتاج مردم ویژه نوروز نداریم و کالا‌های اساسی به اندازه کافی در بازار وجود دارد.

او در بازدید از بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات در شهر ملایر گفت: مردم می‌توانند به راحتی اقلام و کالا‌های اساسی مورد نیاز برای سال نو را از بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات در سطح شهر تامین کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: با توجه به زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در ماه‌های اخیر، این امیدواری وجود دارد که با همین کیفیت و به همین میزان برای تامین اقلام و کالا‌های اساسی مردم در ماه مبارک رمضان نیز مشکلی وجود نداشته باشد.

فرماندار ویژه ملایر گفت: تلاش می‌شود تا اندازه‌ای قیمت کالا‌ها تعدیل شود که ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات یکی از راه‌های موثر برای کاهش قیمت‌ها است.

به گفته اسماعیلی در بازدید از بازارچه عرضه مستقیم محصولات در بلوار ۱۵ خرداد، همزمان با ایام نوروز این بازارچه راه‌اندازی شده و در دستور کار است که چند بازارچه دیگر نیز در سطح شهر راه‌اندازی شود.

او گفت:  با راه‌اندازی هفت بازارچه دیگر عرضه محصولات مستقیم، می‌توانیم کمک و خدمت شایسته‌ای را به مردم شهرستان ملایر ارایه دهیم.

به تازگی به کمک شهرداری ملایر بازارچه عرضه مستقیم محصولات و کالا‌های اساسی با ۳۳ غرفه در بلوار ۱۵ خرداد ملایر راه‌اندازی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار