فرماندار زرند با بیان اینکه روستاییان همیشه و در تمام صحنه‌ها پشتیبان رهبری و انقلاب بوده اند، گفت: باید با نگاه مثبت مسائل و مشکلات رفع شود.

علی صادق زاده به همراه عباس فتاحی بخشدار مرکزی و احمد سلطانی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، طی بازدید از برخی روستا‌های خوش آب و هوای دهستان حتکن و دیدار صمیمی با اهالی خونگرم این روستاها، مسائل و مشکلات ایشان را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم برای رفع پاره‌ای از مشکلات خصوصا در زمینه آب شرب، آسفالت ریزی معابر داخلی روستا، اجرای طرح هادی روستایی، مشکلات طرح‌ها و مساکن داخل و خارج از محدوده و تامین آب کشاورزی را صادر کرد.

فرماندار زرند در این بازدید‌ها با بیان اینکه روستاییان زرندی مردمانی کم توقع، نجیب، سخت کوش و تلاش گر هستند که باید صدای آن‌ها شنیده شود، گفت: هیچ جلسه‌ای نمی‌تواند جایگزین بازدید‌های میدانی شود و مسئولان باید به خدمت روستاییان رسیده و پای درد دل و مشکلات ایشان بنشینند و برای رفع آن‌ها تلاش کنند.

صادق زاده می‌گوید: روستاییان ما همیشه و در تمام صحنه‌ها پشتیبان رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند و دولت مردمی ضمن توجه به عمران و آبادانی، نگاه و توجه ویژه‌ای به موضوع اشتغال در روستا‌ها دارد تا جایی که از محل اعتبارات بنیاد برکت در سال جدید تسهیلات مناسبی برای اشتغال پایدار جوانان در روستا و جلوگیری از مهاجرت آنان در نظر گرفته شده است.

او همچنین در خصوص اجرا و ساماندهی طرح هادی روستایی در حتکن قول مساعد داد و گفت: رویکرد ما در قبال مسائل و مشکلات روستاها، نگاه و دید مثبت است.

برچسب ها: بنیاد مسکن ، طرح هادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار