فرمانده انتظامی مهاباد گفت: هرگونه بی توجهی به نکات ایمنی و سهل انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه سوری میتواند خسارات غیر قابل جبرانی را در پی داشته باشد.

سرهنگ محمد توحیدی گفت: روز‌های پایانی سال، در کنار همه زیبایی‌هایی که با نو شدن طبیعت دارد؛ شاهد حوادث ناگوار هستیم که خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند و به توصیه‌های و هشدار‌های پلیسی توجه کنند.

وی گفت: مردم با آمدن بهار جنب وجوش دیگری پیدا کرده و آماده استقبال از بهار طبیعت شده، اما متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از فروش مواد منفجره و استفاده نابجا در اینگونه جشن‌ها باعث داغدار شدن تعداد زیادی از افراد جامعه می‌شوند.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه مصدومان چهارشنبه آخر سال اغلب نوجوانان و جوانان هستند؛ از خانواده‌ها درخواست کرد مراقب فرزندانشان باشند و توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند.

سرهنگ توحیدی به والدین توصیه کرد از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی دستی توسط فرزندان دلبندتان اکیدا خودداری کرده و نظارت بر موضوع را جدی بگیرند.

وی گفت: همچنین شهروندان از برپایی آتش در معابر باریک و در نزدیکی پست‌های برق یا ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز و پارکینگ‌های عمومی خودداری کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: مراقب رفتار‌های خطرناک و ناهنجار افراد بوده و در صورت لزوم مراتب را به واحد‌های گشت نیروی انتظامی و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.