وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی در گوشه و کنار دنیا برنامه می‌ریزند که چگونه عزت را از ورزشکاران جوان ایرانی بگیرند.

سید حمید سجادی در همایش جهاد اکبر و ویژه برنامه روز جوان در مشهد گفت: برخی با وضع ضوابط و قوانینی که طرح می‌کنند قصد سلب توانمندی‌های دیگر کشور‌ها را دارند، مثلا کمیته‌ای در رژیم صهیونیستی شکل گرفته که قصد دارد با جذب و به کارگیری ورزشکاران حتی از دیگر کشور‌ها دیگر طوری برنامه ریزی کند تا زمینه رویارویی ورزشکاران ایرانی را با ورزشکاران دارای پرچم این رژیم فراهم کنند و حتی ورزشکاران یاد شده را در قرعه ورزشی مقابل ایران قرار دهند.

او گفت: برخی در گوشه و کنار دنیا برنامه می‌ریزند که چگونه عزت را از ورزشکاران جوان ایرانی بگیرند آن‌ها می‌خواهند تغییری در رده بندی ارزش‌ها برای جوانان اتفاق بیفتد تا اعتماد مردم از اداره کشور و مسوولان گرفته شود و جوانان هویت و نعمت‌های خود را فراموش کنند، آن‌ها برای تحقیر کشور برنامه ریزی می‌کنند تا جوان ما ترجیح دهد جای دیگری به جز وطن خود را برای زندگی انتخاب کند.

موضع گیری علیه ورزشکاران روسیه مغایر با منشور المپیک است

وزیر ورزش و جوانان گفت: درحالی که منشور المپیک می‌گوید ورزش عاری از سیاست است برخی از کشور‌ها در رشته‌های ورزشی به تازگی در برابر ورزشکاران کشور روسیه موضع گرفتند.

سجادی گفت: این در حالی است که وقتی وزشکار ما حاضر به شرکت در مسابقه با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس نمی‌شود در نهایت ما را تهدید می‌کنند.

بازدید از مجموعه‌های ورزشی ثامن الائمه (ع) و امام رضا (ع) بخش دیگری از برنامه سفر یک روزه وزیر ورزش بود که از صبح انجام شد و دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی از دیگر برنامه‌های سفر سجادی به مشهد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.