فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری ۱۵ سارق سابقه دار اماکن عمومی و خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: با اجرای طرح مبارزه باسارقان اماکن خصوصی و عمومی که با محوریت پلیس پیشگیری توسط کلانتری ۱۳ قدس، ۱۸ ذوالفقاری و ۲۰ اروندکنار ۱۵ سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته او در این طرح یک فروشنده مواد مخدر نیز در محدوده پل کابلی درآستانه تعطیلات نوروزی با هدف ارتقای امنیت شهروندان شناسایی وباهماهنگی قضایی نیز بازداشت شد.

او ۱۴ عدد سیلندر گاز، سیصد کیلو سیم برق سرقتی، ۳ دستگاه موتور سیکلت مسروقه، ۶ عدد باتری خودرو، ۷ دستگاه گوشی موبایل اندروید را از جمله وسایل سرقتی کشف شده از مخفیگاه متهمان اعلام کرد.

سرهنگ زلقی گفت:پلیس آبادان پنج دستگاه دریل برقی، موتور جوش و پمپ آب و ۱۲ هزار عدد داروی غیرمجاز را نیز از مخفیگاه دستگیر شدگان کشف کرد.

این مسئول گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی با پلیس به ۳۲ فقره انواع سرقت شامل ۲۰ فقره منزل، پنج فقره مغازه، ۶ فقره سرقت سیم برق هوایی و یک فقره سرقت از اماکن دولتی (فرهنگسرای اروندکنار) اعتراف کردند و پس ازتشکیل پرونده قضایی ازطریق دادسرا راهی زندان شدند.

فرمانده انتظامی آبادان هدف از اجرای طرح‌های پاکسازی بخصوص در ایام پایانی سال، ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان و رفع دغدغه شهروندان پیرامون تعطیلات پیش رو دانست، اما با این وجود به شهروندان توصیه کرد در تعطیلات نوروزی منزل خود را خالی از سکنه نگذراند یا به افراد قابل اعتماد بسپارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.