معاون خدمات شهری شهرداری شیراز، از اتخاذ تدابیر ویژه این مجموعه و اداره کل راه‌آهن فارس در استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

غلامرضا غلامی در نشست مشترک معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز با مدیرکل راه آهن فارس گفت: راه آهن یکی از شیوه‌های حمل و نقلی است که با توجه به ایمنی و راحتی مسافرت با قطار از استقبال عمومی خوبی برخوردار است و هر ساله در ایام نوروز نیز حجم تقاضای مسافرت با قطار افزایش چشمگیری می‌یابد و این امر می‌طلبدتا مسئولین تمام تلاش و کوشش خود را برای رفاه مسافران نوروزی بکار گیرند.

به گفته او، ایام پیک سفر‌های نوروزی امسال از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و بر این اساس ستادخدمات سفر‌های نوروزی ضمن برگزاری جلسات مکرر همه تمهیدات لازم برای انجام هر چه بهتر سفر‌های ضروری مردم در ایام نوروز مورد بررسی قرار گرفته است.

غلامی گفت: وظیفه ما است که برای نوروز زیر ساخت‌هایمان مهیا باشد و همه ساله قبل از فرا رسیدن ایام نوروز کلیه واحد‌ها و ادارات معاونت خدمات شهری به تفکیک وظائف محوله، اقداماتی از قبیل تنظیف، گل کاری، رنگ آمیزی در اطراف ایستگاه راه آهن، محوطه و محیط اطراف ایستگاه می‌پردازند تا بهترین و مطلوب‌ترین خدمت را به مسافران نوروزی و هم‌وطنان ارائه دهیم.

مهرداد انصاری، مدیرکل راه آهن فارس نیز در این نشست گفت: خدمات رسانی مطلوب باعث ایجاد ذهنیت مثبت برای سوق پیدا کردن مسافران و شهروندان به سمت استفاده از قطار برای سفر خواهد شد.

او گفت: همچنین آراستگی و نظافت قطار و ایستگاه‌ها و انجام به‌موقع سفر‌های نوروزی جزء اولویت‌های اصلی همکاران ما در مجموعه راه‌آهن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار