بازارچه عرضه مستقیم محصولات و کالا‌های اساسی به مساحت ۲ هزار و ۷۵۸ متر مربع در بلوار ۱۵ خرداد ملایر افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در حاشیه این افتتاح گفت: فروش کالا‌ها در این بازارچه با قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از بازار خواهد بود.

شب گذشته با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان همدان بازارچه عرضه مستقیم محصولات و کالا‌های اساسی در ملایر افتتاح شد.

ظاهر پورمجاهد بر ضرورت همکاری کسبه و بازاریانتاکید کرد.

او گفت: دستگاه‌های نظارتی نیز کنار کسبه، بازاریان و مردم هستند تا بتوانیم آرامش بازار را برای تعطیلات نوروز حفظ کنیم.

شهردار ملایر هم گفت: طرح عملیات اجرایی بازارچه عرضه مستقیم محصولات و کالا‌های اساسی سال ۱۳۹۶ در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۷۵۸ مترمربع در بلوار ۱۵ خرداد در یک طبقه آغاز شد.

مجید فرجی گفت: برای ساخت این بازارچه با ۳۳ غرفه، حدود چهار میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی شهرداری هزینه شد و با احتساب هزینه‌های امروز، حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت.

فرجی در ادامه گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با تعاون روستایی منعقد کردیم، غرفه‌های این بازارچه در آستانه نوروز تا پایان ماه مبارک رمضان در حد رایگان به متقاضیان واگذار شده و تمامی اقلام و کالا‌های اساسی مردم در این بازارچه عرضه می‌شود.

شهردار ملایر گفت: علاوه بر روز بازار بلوار ۱۵ خرداد، طی دو ماه آینده روز بازار میدان استاندارد با هفت غرفه نیز افتتاح خواهد شد.

فرجی گفت: ایجاد روز بازار شهرک ولیعصر (عج) در منطقه مسکن مهر نیز در دستور کار شهرداری است که به دنبال تملک زمین با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه هستیم و بلافاصله پس از صدور سند، این بازارچه با سازه‌های سبک احدث می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.