چهار اکیپ نظارتی بازار خاش را رصد می‌کنند

فرماندار خاش گفت: با هدف کنترل قیمتها، مقابله با گرانی و کم فروشی و احتکار کالا، چهار اکیپ نظارتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در این شهرستان فعالیت و بازار خاش را رصد و پایش می‌کنند.

صاحب‌گل صالحی گفت: تشدید برنامه های بازرسی و نظارتی و پایش بازار خاش تا حصول نتیجه و برخورد قاطع با متخلفان حوزه اصناف و بازار انجام می شود.

او گفت: در ایام تعطیلات عیدباستانی نوروز و ماه مبارک رمضان تدابیر لازم برای تامین کالاهای اساسی اندیشیده شده و مسوولان دست اندرکار با برنامه های مستمر نظارتی برای جلب رضایت مردم تلاش خواهند کرد.

صالحی گفت: امسال در اقدامی تازه یک تیم نظارتی با استقرار در بازار خاش در ایام تعطیلات نوروزی به شکایات مردمی رسیدگی می کند.

فرماندار خاش گفت: ۱۹ واحد مرغداری کار جوجه ریزی را انجام داده اند و برای ذخیره گوشت مرغ در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان مشکلی نداریم و علاوه بر آن در کشتارگاه صنعتی طیور برای ذخیره گوشت منجمد مرغ و مرغ کشتار روز برنامه ریزی شده و نیز ۲۰ تن گوشت مرغ و هشت تن گوشت گوساله در ایام نوروز با قیمت تعادلی توزیع خواهد شد.

او گفت: برنامه توزیع ۹۵ تن برنج تایلندی و پاکستانی و ۷۵ تن روغن و ۱۶ تن میوه شب عید اجرا و در روزهای آتی کار توزیع آنها آغاز می شود.

فرماندار خاش گفت: در حوزه تامین نان مردم و مهمانان نوروزی و کشیک خبازی ها و تعمیرکاران و مراکز خدماتی و اقامتی و تامین سوخت تلاش شده که کمترین مشکل را در این منطقه داشته باشیم.
وی گفت: انتظار ما از شهروندان خاش این است که تخلفات حوزه اصناف و بازار را به دستگاه های مربوطه گزارش کنند.
به گزارش ایرنا به دنبال تشکیل آخرین نشست اعضای ستاد تنظیم بازار، فرماندار خاش به همراه مدیران جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت، تعاون روستایی، دامپزشکی، بهداشت و درمان، بسیج اصناف، انتظامی و غیره از نزدیک بازار خاش را مورد پایش قرار داد و بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی، درج قیمت ها، پیشگیری از احتکار و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
شهرستان مرزی خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در شاهراه محور توسعه شرق کشور واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار