مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:با تلاش اکیپ‌های راهداری تمامی محور‌های مواصلاتی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد. ‏

کلیم اله وثوقی گفت: در آخرین روز‌های زمستان شاهد بارش برف و باران در کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل هستیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه میزان بارش برف در برخی از شهرستان‌ها بین ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر گزارش شده گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران خستگی ناپذیر کلیه و محور‌های مواصلاتی باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وثوقی می‌گوید: با توجه به آغاز سفر‌های نوروزی توصیه می‌کنیم هموطنان عزیزی که قصد عبور از محور کوهستانی استان اردبیل را دارند حتماً تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

او با اشاره به اینکه راه‌های روستایی نیز تا پایان امروز برف روبی می‌شود گفت: ۶۰ اکیپ راهداری با ۴۳۰ نفر نیروی انسانی و ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری هم‌اکنون مشغول انجام عملیات راهداری زمستانی در جاده‌های استان اردبیل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل می‌گوید: اکیپ‌های راهداری تا پایان تعطیلات نوروزی در گردنه‌ها و راهدارخانه‌های استان درحالت آماده باش کامل هستند و با همه توان در خدمت مردم و مسافران عزیز خواهد بود.

وثوقی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی مطلع شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.