رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: در راستای زیباسازی شهر ۱۲ المان نوروزی و فرهنگی در میادین سطح شهر تا پایان امسال نصب می‌شود.

آقای ریاحی در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های نوروز با اشاره به اقدامات فرهنگی این سازمان گفت: المان مرد نمدمال در چهارراه فردوسی، مرد گیوه‌دوز در میدان امامزادگان دوخاتون (س)، مرد پالان دوز بلوار امام علی (ع) نصب می‌شود.

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای استان، در ۱۰ پایه المان شهدا نصب می‌شود.


بیشتر بخوانید


المان گذر دهکرد نیز در میدان قمربنی هاشم (ع) نصب خواهد شد و در حال رایزنی با میراث فرهنگی هستیم که تعدادی از هنرمندان حوزه صنایع دستی محصولات خود را در کنار این المان به نمایش بگذارند.

المان ۱۴۰۱ در میدان شهداء، المان هفت سین در میدان انقلاب، المان ببر و هفت سین در میدان معلم، المان هفت عدد درختچه در میدان رسالت چالشتر، المان درخت در میدان شهید فهمیده و المان بالن در ابتدای خیابان باباولی منظریه نصب خواهد شد.

رنگ‌آمیزی و اصلاح ۶ رأس اسب و اصلاح المان میدان زاینده‌رود نیز انجام شد، ۳ پایه فرهنگی در ناحیه غرب با طرح نوروز، پایه پازلی در تپه نورالشهداء و ۴ تابلو پازلی در خیابان کاشانی، میدان معلم، میدان امامزادگان و چهارراه دامپزشکی با طرح اعیاد شعبانیه و نوروزی نصب می‌شود.

همچنین کارناوال شادی به مدت ۳ روز از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر به صورت سیار در نقاط مختلف سطح شهر حضور خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار