حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کوچکزاده طی حکمی از سوی آیت الله طباطبائی به مدت دو سال به عنوان مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان منصوب شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کوچکزاده طی حکمی از سوی آیت الله طباطبائی نژاد رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان به مدت دو سال به عنوان مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است: با توجه به درایت و تجربه درخشانی که سال‌های متمادی در تعامل با روحانیون، بسیجیان عزیز، قشر مذهبی جامعه در امور مساجد و ... داشته اید، ضمن تشکر از مدیران و دست اندر کاران سابق، حضرتعالی را به عنوان مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان به مدت دو سال منصوب می‌نمایم.
امید است بتوانید وظایف محوله را به خوبی انجام داده تا از مساجد استان که بهترین مرکز برای نشر و گسترش معارف اسلامی است استفاده بهینه تحقق یابد.
توفیقات جنابعالی را در این امر خطیر از خداوند متعال مسئلت نموده و از ائمه محترم جمعه و جماعات، هیئت امنا و بسیج مساجد استان تقاضای همکاری با شما را دارم.

امام جمعه اصفهان  در مراسم معارفه مدیر اجرایی رسیدگی به امور مساجد استان گفت: آنچه ما را در مسیر بندگی قرار می‌دهد نماز و ذکر خداوند متعال است، مساجد هم محل نماز و عبادت و هم محل گره گشایی از کار مردم شود.
به گفته او امام جماعت باید در مسجد محل مرجعیت داشته باشد و بتواند برای رفع مشکلات مردم و محله تلاش و اقدام موثر کند، هیچ مکانی به اندازه مساجد نمی‌تواند در راستای کمک به مردم و هدایت جامعه و همچنین پیاده کردن جهاد تبیین ایفای نقش کند.
مدیر اجرایی رسیدگی به امور مساجد استان هم گفت: اگر مساجد آباد شود به تبع آن محلات، شهر‌ها و کشور آباد می‌شود.
به گفته حجت الاسلام مجتبی کوچکزاده  متأسفانه برخی از کسانی که در مسجد فعالیت می‌کنند با هم درگیر هستند و باید کسانی در مساجد فعالیت داشته باشند که از نشاط اجتماعی و اخلاق حسنه برخوردار باشند.
در استان اصفهان ۵ هزار مسجد وجود دارد که از این مجموع ۲ هزار در شهرستان اصفهان و هزار و ۵۰۰ مسجد نیز در شهر اصفهان است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۱
سلام یه مسجد تو محله ماست که نظافت نداره و فرشهاش کثیفه هرچی خانمها اعتراض میکنند فایده نداره در محله بوزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
انشاالله همینطور است که می‌فرمایید ، بنده دو مرتبه برای تخلفات تعدادی از هیت امنا خدمت ایشان رفتم که هر بار با پاس دادن به این و آن از این مسولیت مهم شانه خالی کردند ...
Iran (Islamic Republic of)
سالک
۱۳:۲۷ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
اگه این خوب بود چرا عوضش کرد؟ اگه بده چرا دوباره گذاشتش؟