تهیه کننده نمایش موزیکال در اهواز گفت: تئاتر کودک و نوجوان تاثیر بسزایی بر رشد و تعالی کودکان داشته و به ارتقای فرهنگ جامعه نیز کمک می‌کند.

سارا احمدی زاده گفت: نمایش کودک باعث دریافت الگو‌های مثبت و امید بخش می‌شود و دوران کودکی دوران آرزوها، رویا‌ها و امید‌های کودکان است که کودکان با دیدن نمایش الگو‌های بصری را در قالب مضامین کودکانه آموزش دیده و به تدریج مشاهدات عینی در نمایش در ذهن کودک شکل می‌گیرد.

به گفته او نمایش کودکان ساختار متفاوتی با نمایش بزرگسال دارد که باید به عناصر رنگی، جذاب، جنبه‌های فرهنگی، روانشناختی و آموزشی آن توجه ویژه شود.

تهیه کننده نمایش موزیکال در اهواز می گوید: در نمایش کودکان باید از عناصر و شخصیت‌های کودکان استفاده شود تا تاثیر گذار و جذاب باشد.

همچنین نویسنده، طراح و کارگردان این نمایش ایوب آزاداندیش، تهیه کننده و مدیر روابط عمومی سارا احمدی زاده، دستیار کارگردان حسین جادری، نورپرداز ایمان نخلستانی، دستیار نور علی علوانی، میکس و مستر و آهنگسار بهفر کایدی، آهنگساز و نوازنده صحنه میلاد پاکروان، گریمور حسین جادری و فضیله پورال‌هایی و طراح پوستر حمزه صحرایی می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.