وزارت دفاع روسیه از سرنگونی دو بالگرد به همراه ۱۲ پهپاد از سوی وزارت دفاع روسیه خبر داد.

وزارت دفاع روسیه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته موفق شده است دو بالگرد اوکراینی را به همراه ۱۲ پهپاد سرنگون کند.

وزارت دفاع روسیه همچنین از انهدام یک انبار نظامی با استفاده از سلاح های بسیار دقیق خبر داد. وزارت دفاع روسیه همچنین گفت: ۱۱ سامانه موشکی ضد هوایی را در یک روز منهدم کردیم.

این وزارتخانه همچنین از انهدام ۱۸۱ هواپیما و هلیکوپتر اوکراینی، ۱۷۲ هواپیمای بدون سرنشین و ۱۳۷۹ تانک و خودروی زرهی از آغاز عملیات نظامی در اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد برنامه ای از سوی آمریکا وجود دارد تا از طریق خفاش ها، به انتقال بیماری در اوکراین بپردازند.

پیش از این، وزارت دفاع روسیه اسنادی را فاش کرده بود که نشان می داد آزمایشگاه‌های زیستی آمریکا در اوکراین مشغول انجام تحقیقات در مورد ویروس کرونا در خفاش بوده اند.

سرلشکر «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود: «اسناد نشان می‌دهد در آزمایشگاه‌های بیولوژیکی که در اوکراین ایجاد و از سوی آمریکا تأمین مالی شده‌اند، آزمایش‌هایی با نمونه‌هایی از ویروس کرونای خفاش انجام شده است. هدف از این کار و سایر مطالعات بیولوژیکی با بودجه پنتاگون در اوکراین، ایجاد مکانیزمی برای گسترش مخفیانه پاتوژن‌های مرگبار بوده است»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار