فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دومین بار وارد شهرستان زلزله زده دنا شد تا از نزدیک وضعیت زندگی زلزله زدگان را بررسی کند.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران برای بررسی آخرین وضعیت زلزله‌زدگان شهرستان دنا و افتتاح ۱۵۰ واحد مسکن وارد شهر سی‌سخت شد.

سردار سرلشگر سلامی گفت: سپاه تا روز آخر که مردم وارد خانه خود شوند، در کنار مردم زلزله‌زده شهرستان دنا خواهد بود و سال ۱۴۰۱ پایان مشکلات و سختی‌های ناشی از زلزله در شهرستان دنا است.

او به سفر سال گذشته خود به این شهرستان می گوید: امروز خوشحال هستیم زودتر از موعد مقرر وعده داده شده به این شهرستان برای افتتاح منازل برخی از نیازمندان آسیب دیده از زلزله به شهر سی‌سخت سفر کردیم.

زلزله پنج و شش دهم ریشتری ـ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ در شهرستان دنا موجب ورود خسارت به منازل مسکونی و زیرساخت‌های گردشگری، کشاورزی و دولتی شد که از همان ساعات اولیه وقوع زلزله، قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران جهت کمک به مردم زلزله‌زده سی‌سخت وارد عمل شد.

زلزله دنا یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی را به طور کامل تخریب کرد و سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت احداث ۱۶۰ واحد تخریب شده را بر‌عهده گرفت که برای ساخت هر کدام از این واحد‌های مسکونی علاوه بر کمک بلاعوض و تسهیلات ۱۹۵ میلیون تومانی، بیش از ۱۵۰ میلیون تومان نیز از طرف سپاه پاسداران هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.