ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن تا پایان اسفند ماه ادامه دارد

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن تا پایان اسفند ماه مدارک خود را بارگذاری کنند.

کردلو با بیان اینکه در مرحله اول، برای ۵ هزار نفر از متقاضیان حائز شرایط اولیه در شهرستان زنجان و براساس اولویت بندی، تشکیل پرونده انجام می‌شود، گفت: متقاضیان بر مبنای متاهل بودن، سن متقاضی، تعداد فرزند، اولویت بندی شده و جهت تشکیل پرونده به صورت مرحله‌ای پیامک به آنان ارسال می‌شود تا با حضور در کارگزاری نهضت ملی مسکن نسبت به تشکیل پرونده و بررسی مدارک متقاضی اقدام کنند.

او در ادامه گفت: از این تعداد نیز دو هزار نفر در حال تشکیل پرونده هستند و مابقی هم به صورت مرحله‌ای جهت تشکیل پرونده با ارسال پیامک، به کارگزاری نهضت ملی مسکن مراجعه کرده و پرونده تشکیل داده و افتتاح حساب خواهند شد.

او گفت: پس از تشکیل پرونده و تایید نهایی و افتتاح حساب و واریز آورده اولیه، تخصیص پروژه متقاضیان با قرعه کشی صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: فرم «ج» تمام متقاضیان متاهل بررسی و در سامانه ثبت نام اعمال شده است و در زمان تشکیل پرونده سابقه مالکیت و سابقه ۵ سال سکونت نیز بررسی می‌شود.

او در پایان گفت: تشکیل پرونده و پالایش اطلاعات متقاضیان در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان می‌باشد که پس از بارگذاری مدارک توسط متقاضیان، جهت تشکیل پرونده از آنان دعوت به عمل خواهد آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.