لغو طرح زوج و فرد در اصفهان از ۲۹ اسفند

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: طرح زوج و فرد خودرو‌ها از تاریخ ۲۹ اسفندامسال تا ۱۵ فروردین سال آینده در شهر اصفهان لغو می‌شود.

هادی کریمی گفت: با توجه به کاهش شیوع ویروس کرونا و پیش‌بینی ورود مسافران نوروزی به اصفهان، ممکن است مسافران از کلیات و ساعات طرح زوج و فرد خودرو‌ها اطلاع نداشته باشند؛ لذا این طرح از تاریخ بیست‌ونهم اسفند ۱۴۰۰ تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۱ در شهر اصفهان لغو خواهد شد.

طرح زوج و فرد برای رفاه حال مسافران نوروزی و وجود بیشتر اماکن تاریخی و گردشگری اصفهان در مرکز شهر لغو می‌شودهمچنین از شهروندان درخواست داریم برای تردد در مرکز شهر از خودرو‌های شخصی استفاده نکنند.

او می‌گوید تمهیداتی همچون خدمات‌رسانی خط یک قطار شهری برای کاهش رفت‌وآمد خودرو‌های شخصی در مرکز شهر پیش‌بینی شده است که به شهروندان پیشنهاد می‌کنیم برای حرکت در سطح شهر حتی‌الامکان از مترو و سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

به گفته کریمی برای تسهیل در سفر‌های درون شهری شهروندان اصفهانی خط یک قطار شهری در نوروز از ساعت ۹ تا ۲۱ به صورت یک‌سره خدمت‌رسانی خواهد کرد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: برای موضوع گردشگری نیز یک خط اتوبوس گردشگری در مرکز شهر تعریف شده است و برای شهروندان و مسافران نوروزی قابل استفاده خواهد بودکه مسافران می‌توانند از مکان‌هایی همچون باغ فدک برای رسیدن به مرکز شهر، از خطوط اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است، استفاده کنند.


منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
باریکللا