بهترین اپلیکیشن‌های هفته گذشته از دید کاربران را از بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۶۳) دانلود کنید.

این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزار‌هایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزار‌ها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار


دانلود مرورگر فایرفاکس برای توسعه دهندگان Firefox Nightly for Developers 100.0a1

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده که با کروم رقابت کند. این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است و می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن این برنامه می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

 Firefox Nightly for Developers

دانلود مرورگر Firefox Nightly for Developers


دانلود برنامه واتساپ بیزینس بتا WhatsApp Business Beta 2.22.7.11

جدیدترین آپدیت اپلیکیشن واتساپ بیزینس، ۱۰۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است. پیام رسان واتساپ با قرار دادن امکانات و به روز رسانی‌های مناسب، میلیون‌ها کاربر در جهان دارد. با توجه به استقبال کاربران، توسعه دهندگان نسخه‌ای را برای کسب و کار‌ها ایجاد کرده اند. شرکت WhatsApp Inc نرم افزار WhatsApp Business Bete را توسعه داده است.

مدیران کسب و کار‌ها با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات این نسخه روی مشتریان خود نظارت دارند. می‌توان پیام‌های مورد نیاز را در لیست مسیج‌های از پیش تنظیم شده وارد کرد. کاربران می‌توانند هنگام دریافت پیام تکراری، فایل مرتبط با آن را از لیست انتخاب و ارسال کنند. علاوه بر این پروفایل این مسنجر نسبت به نسخه اصلی آن به شکل تجارت مدنظر و دارای گزینه‌های متنوعی است.

نرم افزار WhatsApp Business Bete

دانلود برنامه واتساپ بیزینس بتا WhatsApp Business Beta


دانلود اپلیکیشن نمایش اخبار مهم SmartNews 22.3.20

در دنیای امروز مطالعه و خواندن جدیدترین اخبار یکی از مهم‌ترین کارهایی است که افراد در طول روز انجام داده و به مطالعه اخبار مهم روز خود اهمیت بالایی می‌دهند. نرم افزار‌های نمایش اخبار زیادی در فروشگاه‌های موبایلی وجود دارند، اما یکی از برترین نرم افزار‌های نمایش اخبار مهم در جهان و گوشی‌های اندرویدی نرم افزار SmartNews: Local Breaking News است.

این نرم افزار اخبار جهانی و مهم را به صورت لحظه‌ای منتشر می‌کند و کاربران می‌توانند مقالات، سرخط‌ها و اخبار فوری که از منابع معتبر منتشر می‌شوند را در این برنامه مشاهده کنند. این برنامه دارای امتیاز ۴.۲ از ۵ در فروشگاه گوگل پلی است.

دانلود SmartNews

دانلود اپلیکیشن نمایش اخبار مهم SmartNews


دانلود برنامه mojo – Video Stories Editor for 1.11.2

یکی از  محبوب‌ترین قابلیت‌های اینستاگرام، استوری است که کاربران می‌توانند لحظات خود را در آن به اشتراک بگذارند.  به همین علت برنامه‌های متنوعی در این زمینه ایجاد شده‌اند که هرکدام به نوعی استوری‌ها را زیبا می‌کنند. یکی از این برنامه‌ها اپلیکیشن mojo – Video Stories Editor for Instagram Pro بوده که باعث جذابیت و خیره کنندگی استوری‌  اینستاگرام می‌شود.

mojo – Video Stories Editor for

دانلود برنامه mojo – Video Stories Editor for


دانلود نرم افزار گوگل پلی سرویس Google Play services 22.06.18

نرم افزار Google Play services به عنوان مکملی برای اکثر ابزار‌ها و برنامه‌هایی است که توسط شرکت گوگل طراحی و به بازار عرضه شده است. نرم افزار‌هایی مانند Hangouts که ابزاری برای چت صوتی و تصویری است برای اجرا شدن به این برنامه مکمل نیاز دارد، چرا که بدون وجود آن نمی‌توانید از این برنامه پرطرفدار استفاده کنید. با دانلود این ابزار کارآمد از این پس امکان استفاده تمام برنامه‌های گوگل بدون هیچ مشکلی برای شما به وجود خواهد آمد.

دانلود Google Play services – نرم افزار گوگل پلی سرویس

دانلود نرم افزار گوگل پلی سرویس


دانلود اپلیکیشن اینستاگرام Instagram 227.0.0.0.34

اینستاگرام نرم افزاری محبوب برای گوشی‌های هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران این شبکه به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید اینستاگرام برای تمام کاربران عرضه شده تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.


دانلود واتساپ بتا WhatsApp Messenger 2.22.7.8

پیام‌رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به وسیله واتساپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتساپ یک پیام‌رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیسبوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.

دانلود WhatsApp Messenger

دانلود واتساپ بتا WhatsApp Messenger


دانلود نسخه بتا ویکی پدیا آنلاین Wikipedia Beta 2.7.50397

برنامه Wikipedia Beta از قدرتمندترین و بهترین برنامه‌های مشاهده و مرور صفحات دانشنامه آنلاین ویکی پدیا برای سیستم عامل اندروید است. این برنامه در پلی استور معرفی شده و تمامی مقاله‌های سایت ویکی پدیا را در یک رابط کاربری سریع و کلاسیک برای کاربران به نمایش می‌گذارد.

برنامه ویکی پدیا بتا کاربر را قادر می‌سازد که با زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، دانمارکی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزی، ایتالیایی، عربی، پرتغالی، فارسی و … به ویکی پدیا دسترسی داشته باشد و از ویژگی‌های دیگر آن استفاده کند.

تصویر ویکی پدیا

دانلود نسخه بتا ویکی پدیا آنلاین Wikipedia Beta


دانلود برنامه پازل رنگ آمیزی اندروید Paint By Number 3.0.2

برنامه  Paint By Number – Free Coloring Book & Puzzle Game  یک پازل رنگ آمیزی زیبا و سرگرم کننده است. اگر نگاهی به نام برنامه و یا عنوان پست داشته باشید تا حدودی نحوه استفاده از این برنامه را یاد می‌گیرید.

قسمت‌های مختلف موجود در هر نقاشی با شماره‌هایی مشخص شده که این شماره‌ها مربوط به رنگ‌های گوناگون است؛ همین موضوع باعث می‌شود که شما به حل یک پازل پرداخته و براساس شماره‌ها قسمت‌های متنوع را رنگ آمیزی کنید. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این برنامه که هرکسی را تحت تاثیر قرار می‌دهد طیف عظیم نقاشی‌های موجود در آن است که در دسته بندی‌های گوناگونی قرار گرفته اند و هرکسی با توجه به سلیقه شخصی خود قادر به بهره مندی از آنها است.

دانلود برنامه پازل رنگ آمیزی اندروید

دانلود برنامه پازل رنگ آمیزی Paint By Number


دانلود اپلیکیشن برنامه ریزی Microsoft To Do 2.65.254

برنامه ریزی روزانه یک امر مسلم برای افراد موفق است، اگر می‌خواهید شما نیز به یک انسان موفق تبدیل شوید، می‌بایست برنامه ریزی روزانه مناسب داشته باشید. برای انجام برنامه ریزی مناسب و دقیق، ما پرطرفدارترین نرم افزار برنامه ریزی یعنی Microsoft To Do: Reminder را پیشنهاد می‌کنیم که توسط یکی از برترین شرکت‌های دنیا، مایکروسافت، توسعه یافته است.

با این برنامه کاربران می‌توانند به راحتی برنامه‌های خود را طبق تاریخ و اولویت‌هایشان زمان‌بندی کنند و هیچ‌زمان آن‌ها را فراموش نکنند. نرم افزار Microsoft To Do: Reminder همچنین شامل ویجت‌های کارآمدی است که بازدهی کاربران را افزایش می‌دهد.

دانلود Microsoft To Do

دانلود اپلیکیشن برنامه ریزی Microsoft To Do


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
لطفا نرم افزار های ویندوز رو هم بذارید شما همیشه نرم افزار هایی را برای دانلود قرار می دید که روی گوشی کار میکنند در حالی که خیلی ها می خوان روی لپ تاپ این برنامه ها رو داشته باشند
آخرین اخبار