دادستان خاش گفت: سفر رییس قوه قضاییه و مقامات عالی رتبه دستگاه قضایی به این استان امیدآفرین و در راستای برقراری عدالت اجتماعی است.

فرهاد میر  در حاشیه سفر معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به خاش گفت: حضور معاون نیروی انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک و رییس سازمان زندان‌های کشور به خاش بسیار دلگرم کننده بوده و قطعا در ارتقای شاخص‌های خدمات قضایی تاثیرگذار خواهد بود.

او گفت: هم اینک افزون بر ۲۰۰ هزار نفر از مردم ۲ شهرستان خاش و تفتان و اتباع سایر کشور‌ها در این شهرستان‌ها از خدمات حوزه قضایی بهره می‌برند.

دادستان خاش گفت: بازنگری در چارت سازمانی و اداری و نیز احداث یک ساختمان جدید حوزه دادسرا از مطالبات مهم ما از مسوولان عالی دستگاه قضایی کشور است.

او گفت: هم اینک حوزه فعالیت دستگاه قضایی در ۲ شهرستان خاش و تفتان بوده و در ۱۱ شعبه فعال دادگاه و دادسرا به مردم خدمات ارایه می‌شود، بنابراین تاسیس یک دادگاه مستقل در تفتان و تامین نیازمندی‌های اداری و نیروی انسانی از مطالبات مهم محسوب می‌شود.

میرگفت: همراهی و همدلی و تعامل علما، مسوولان و بزرگان و معتمدان به عنوان بازو‌های مهم نظام با حوزه قضایی سبب گره گشایی در امور شده و تاکنون بسیاری از پرونده‌ها با همکاری این اقشار منجر به سازش شده است.

همزمان با سفر رییس دستگاه عدلیه کشور به سیستان و بلوچستان، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به شهرستان خاش سفر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار