آقای ربیعی معاون مهندسی و ساخت ادارهکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبار این طرح ابتدا از اعتبارات استانی در نظر گرفته شده بود، اما اکنون از محل اعتبارات ملی هم به طرح تزریق شده است.
ابتدا قرار بود طرح تقاطع غیر هم سطح هفشجان به صورت زیرگذر در فاصله ۷۵۰ متری از سه راهی به صورت دوربرگردان انجام شود، اما در روز کلنگزنی با توجه به درخواست مردم هفشجان و علیرغم هزینه بسیار بالاتر طرح بازنگری و به صورت روگذر بازطراحی شد.
بیشتر بخوانید
هماکنون کولههای طرفین اجرا شده و پس از ساخت راه جایگزین و هدایت ترافیک به مسیر جدید، فنداسیون پایههای وسط پل انجام میشود.