در شبانه روز گذشته مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در خراسان جنوبی ثبت نشد و مجموع قربانیان این بیماری در هزار و ۴۱۹ نفر ثابت ماند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در استان گفت: روز گذشته ۲۳۳ آزمایش تشخیص مولکولی و سریع کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۷۱ بیمار جدید شناسایی شد.

شریف زاده گفت: از این تعداد ۳۴ مورد از بیرجند، سرایان و طبس هرکدام ۶ مورد، ۳ مورد از فردوس، شهرستان‌های سربیشه، بشرویه و زیرکوه هرکدام ۲ مورد، یک مورد درمیان، ۱۱ مورد قاین و ۴ مورد از نهبندان شناسایی شد و شهرستان خوسف مبتلای جدیدی گزارش نشده است.

به گفته دبیر دانشگاهی ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان در حال حاضر ۲۸ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۲۷ نفر آن‌ها کرونا مثبتند.

شریف زاده گفت: از این تعداد ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خوشبختانه مورد بدحالی بستری نیست.

در شبانه روز گذشته مورد فوت جدیدی ناشی از کرونا در استان ثبت نشد و مجموع قربانیان این بیماری در هزار و ۴۱۹ نفر ثابت ماند.

همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا روز گذشته ۵۸۲ هزار و ۶۸۲ نفر واکسن نوبت اول، ۵۲۲ هزار و ۷۹۴ نفر واکسن نوبت دوم و ۲۱۲ هزار و ۲۶۱ نفر واکسن نوبت سوم را دریافت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار