استاندار بوشهر گفت: برای سال ۱۴۰۱ بیشترین رشد اقتصادی برای این استان در نظر گرفته شده است دستگاه‌های اجرایی باید طرح‌های خود را اجرایی کنند تا رشد اقتصادی ابلاغی محقق شود.

احمد محمدی‌زاده در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر گفت: استفاده دستگاه‌های دولتی از ظرفیت تهاتر فرصت مناسبی است که مدیران می‌توانند با استفاده از آن، بدهی‌های دستگاه‌های خود را به پیمانکاران تسویه کنند.

او بیان کرد: ظرفیت تهاتر شرایط خوبی بود که امسال برای دستگاه‌ها فراهم شد که برخی دستگاه‌ها موفق به استفاده بهینه از این ظرفیت شدند، اما برخی در این زمینه خوب عمل نکردند.

احمدی زاده عنوان کرد: اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر سرعت گرفته به گونه‌ای که موافقت اصولی و پروانه تاسیس برای واحد‌های تولیدی در یک هفته صادر می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: در زمان حاضر با توجه به تمهیدات اندیشیده شده واگذاری زمین پس از صدور موافقت اصولی و پروانه تاسیس در مدت یک روز انجام می‌شود.

محمدی‌زاده ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده سال آینده در عرصه تولید، اشتغال و صادرات تحول اساسی در استان ایجاد می‌شود.

او افزود: در نهضت ملی مسکن امسال تحول مهمی رقم خورد و در استان بوشهر تاکنون در ۲ مرحله عملیات اجرایی ۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی آغاز شده است.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه برای سال ۱۴۰۱ بیشترین رشد اقتصادی برای این استان در نظر گرفته شده است؛ دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس برنامه تدوین شده طرح‌ها و سیاست‌های خود را اجرایی کنند تا رشد اقتصادی ابلاغی محقق شود.

محمدی‌زاده استفاده از ظرفیت بانک‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: بانک‌ها باید نقش خود را در پشتیبانی از طرح‌ها بیشتر کنند تا بر اساس برنامه زمانبندی طرح‌ها تکمیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.