حجت الاسلام جعفری گفت: دفاع از اسلام، شناسایی و مبارزه با نفوذی‌ها، اخلالگران و معاندان از جمله خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی و تبریک نیمه شعبان گفت: از جمله وظایف منتظران دعا کردن برای سلامتی، تعجیل فرج، شناخت و افزایش معرفت حضرت ولی عصر (عج) است. 

او می گوید: برای حضرت ولی عصر(عج) صدقه بدهیم، ذکر صلوات داشته باشیم  و منتسبین به حضرت را تکریم کنیم.

به گفته امام جمعه کوهبنان در حال حاضر وظیفه اصلی منتظران حقیقی پیروی و اطاعت از نائب و جاشین حضرت مهدی (عج) است؛ بنابراین ما وظیفه داریم از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیروی کنیم تا در زمره یاران حضرت مهدی (عج) باشیم.

او گفت: باید برای خودسازی گام برداریم، رد مظالم کنیم، حق و حقوق دیگران را پرداخت کنیم تا خود را آماده خدمت در رکاب حضرت کنیم.

به گفته حجت الاسلام مرتضی جعفری در هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داریم  افرادی که کار اطلاعاتی و امنیتی را انجام می‌دهند. در حالی که تقوا و خدا ترسی، هوشیاری، آگاهی، بصیرت، اخلاص، جلب رضایت خداوند و حضرت ولی عصر (عج) و رضایت مردم از ویژگی‌های آن ها است.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: دفاع از اسلام و دفاع از جمهوری اسلامی، شناسایی و مبارزه با نفوذی‌ها، اخلالگران و معاندان از جمله خدمات سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) است. 

به گفته او ارتحال مرجع بزرگ تقلید حضرت آیت العظمی علوی گرگانی را در هفته گذشته داشتیم که مردم داری، صفای باطن، اخلاق نیکو، تواضع، تعهد داشتن، انقلابی بودن، همراه و حامی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  و غیره از جمله ویژگی‌های این عالم فرزانه است.

حجت الاسلام جعفری با استناد به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: این مرجع در قضایا همواره وفادارانه در کنار مردم اقدامات و کار‌های ارزشمندی انجام داد.

 او می گوید: عید نوروز همان روز پیمان ستاندن خداوند از مردم، روز عید بیعت مردم با مولای متقیان و روز ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

امام جمعه کوهبنان گفت: سعی کنیم در روز عید نوروز گناه نکنیم، رعایت دستور العمل‌های بهداشتی را مد نظر داشته باشیم و سعی کنیم میهماندار خوبی برای مسافران نوروزی  و زائران امامزاده سلیمان شاه (ع) باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار