قدردانی خطیب جمعه گرگان از پاسخ موشکی سپاه به شرارت های اسراییل در منطقه

امام جمعه گرگان گفت: پاسخ موشکی سپاه به اسراییل، توانمندی موشکی ایران را به رخ جهانیان کشید.

 

آیت الله سیدکاظم نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های امروز نماز جمعه گرگان با اشاره به پاسخ موشکی سپاه پاسداران به شرارت‌های  اسرائیل علیه ایران گفت:اسرائیل شرارت‌های علیه ایران می‌کرد که لازم بود به این شرارت‌ها پاسخ داده شود.


آیت الله نورمفیدی افزود: سپاه پاسدران با شلیک دقیق ۱۰ موشک نقطه زن به پایگاه جاسوسی اسرائیل در منطقه مسکونی در عراق، توانمندی ایران در هدایت دقیق موشک‌های خود را به رخ جهانیان کشید.


آیت الله نورمفیدی افزود: ایران امروز ایران چهل سال قبل نیست  و اگر چه زمان جنگ کشور‌های دیگر حتی به ما سیم خاردار نمی‌دادند، اما امروز به موشک‌های نقطه زن مجهز شده ایم و از نیرو‌های  ارتش و سپاه تشکر می‌کنیم.


امام جمعه گرگان با اشاره به دستور قران مبنی بر ترساندن دشمنان با تهیه سلاح گفت:  ایران اسلامی به موشک‌های نقطه زن  مجهز شده،   اما سلاح هسته‌ای  نداریم و به فتوای رهبر معظم انقلاب، داشتن بمب اتم حرام است.


امام جمعه گرگان با اشاره به جنایت عربستان سعودی در اعدام ۸۱ جوان از جمله ۴۱ جوان شیعه که تنها  حق خود را طلب می‌کردند و قصد براندازی هم نداشتند گفت: سکوت غرب در برخورد با این جنایت نشان دهنده استاندارد‌های دوگانه آنان در باره  ایران و عربستان دارد و اگر ایران  مجرمی را که در محکمه محکوم به اعدام شده اعدام کند فریادشان برای حمایت از حقوق بشر  بلند می‌شود.


آیت الله نورمفیدی  همچنین سفر اردغان رئیس جمهور ترکیه به اسرائیل را محوم کرد و افزود: اردوغان که در سال  ۲۰۱۱ اعتراف  کرد هرگز با اسرائیل  کنار هم نخواهیم  بود چگونه به  اسرائیل سفر کرده است.


خطیب جمعه گرگان گفت: اردوغان بداند که این خود کشی سیاسی است و خدا در کمین نشسته و سرنوشت او هم مانند سایر حامیان  ظالمان جهان خواهد بود.


نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به حضور با شکوه مردم گلستان در مراسم تشییع  پیکر آیت الله علوی گرگانی از آنان قدر دانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.