مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از آمادگی این جمعیت برای اسکان مسافران در مواقع بحرانی و راه اندازی پویش «هلال رحمت» در روز‌های نوروز خبر داد.

حسن آصفی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: هلال احمر، پویش «هلال رحمت» را در راستای جمع‌آوری کمک‌های خیران و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان برگزار می‌کند.

در ایام تعطیلات رسمی نوروز داروخانه هلال احمر از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ به شهروندان خدمت رسانی می‌کند و در روز‌های غیر تعطیل ایام نوروز نیز از ساعت ۸ صبح الی ۲۲ ارائه خدمات به بیماران و مراجعان صورت خواهد گرفت.

امسال با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در حوزه معاونت امداد و نجات هلال احمر استان، ۲۱ پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری، کوهستان و پایگاه‌های موقت، یک پایگاه امداد هوایی و پنج تیم واکنش سریع به هموطنان در ایام نوروز خدمات ارائه خواهند کرد.

در همه پایگاه‌های هلال احمر در سطح استان پیش بینی لازم برای اسکان اضطراری در مواقع بحران نیز صورت گرفته و در صورت نیاز از مساجد نیز برای اسکان استفاده خواهد شد.

اعضای جوانان این جمعیت امسال در ایام نوروز با برپایی ۳ پست ثابت و ۲ پست سیار از ۲۵ اسفند ماه در ورودی‌های استان قزوین، به مسافران خدمات بشردوستانه ارائه می‌کنند.

تاکید ما در این طرح نشاط اجتماعی و ایمنی در سفر است که علاوه بر راهنمایی مسافران، ایستگاه‌های دوستدار کودک و خیمه نماز نیز در پست‌های راهنمایی مسافران دایر و با هماهنگی میراث فرهنگی، جاذبه‌های گردشگری استان به مسافرین اطلاع رسانی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار