استاندار لرستان گفت: شهرک سیلیکون متال در پنج فاز تعریف شده که فاز نخست آن نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر فرهاد زیویار استاندار لرستان  در حاشیه بازدید از پروژه در حال ساخت سیلیکون متال بروجرد با بیان اینکه فاز نخست شهرک سیلیکون متال شهرستان بروجرد در ۲ بخش احداث می‌شود، که بخش نخست آن ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: شهرک سیلیکون متال در پنج فاز تعریف شده است که فاز اول آن نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
او گفت: یکی از محاسن احداث پروژه سیلیکون متال ارتباط تنگاتنگ این مجموعه با مردم شهرستان است و از ظرفیت‌های خود منطقه استفاده خواهد شد که چشم انداز‌های خوبی برای آن پیش‌بینی می‌شود.
استاندار لرستان گفت: همه تلاش خود را برای به بهره برداری رسیدن این مجموعه انجام خواهیم داد و تسهیلات مورد نیاز را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه پروژه سیلیکون متال از مصوبات سفر ریاست جمهوری است، تلاش می‌شود که این پروژه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

او گفت: به بهره‌برداری رسیدن پروژه سیلیکون متال به بالا بردن ارزش پول ملی و به تولید ثروت در کشور کمک خواهد کرد و کشور را از لحاظ اقتصادی به جایگاه بالایی می‌رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار