فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نابسامانی انبار ضایعات در استان بر خرید و فروش اموال مسروقه و تضییع حقوق مردم اثر می‌ گذارد و بدین سبب ساماندهی این اماکن ضروری به نظر می رسد.

سردار محمدرضا میرحیدری گفت: مجرمان سرقت‌های خرد، کالا‌های خود را به مراکز ضایعاتی می‌فروشند و کنترل این اموال برای بازگرداندن به مالباختگان سخت است.

ساماندهی انبار‌های ضایعات در محل‌های مشخص و ارائه مجوز برای انجام فعالیت به متقاضیان علاوه بر اینکه بر حفظ ظاهر شهر اثر می‌گذارد، موجب افزایش نظارت پلیس نیز خواهد شد و فرصت سرقت خرد را کاهش می‌دهد.

اوهمکاری شهرداری‌ها و اتحادیه مربوطه در این خصوص را مهم خواند و گفت: نشست‌هایی در استانداری اصفهان برگزار شده و با وجود عزم مسئولان استان برای ساماندهی این حرفه، اما نتیجه موثری مشاهده نشده است.

پلیس برای سامدندهی انبار‌های ضایعات تلاش خواهد کرد تا وضع موجود بهبود پیدا کند تا علاوه بر افزایش ضریب امنیت، حق و حقوق مردم که ضایعات آنان با قیمت کم خریداری می‌شود نیز حفظ شود.

سردار میرحیدری می‌گوید هم افزایی و همکاری بین بخشی برای ساماندهی انبار‌های ضایعاتی و خروج مکان‌های کوچک بدون مجوز در اطراف شهر‌ها به یک مکان امن و مناسب لازم است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان معتقد است شاغلان در این حرفه باید مجوز‌های لازم را کسب و با دقت و بر اساس قوانین فعالیت کنند و پلیس هم با متخلفان و افرادی که در این حرفه بدون مجوز فعالیت دارند برخورد خواهد کرد.


منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار