مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: در ایام نوروز ۲ اکیپ گشت نظارت و بازرسی سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار شهرداری اصفهان برای نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل بار مشغول فعالیت هستند.

سیدعلی عبدالهی گفت: با توجه به لزوم تداوم نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل بار در ایام نوروز در شهر اصفهان، دو اکیپ گشت نظارت و بازرسی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان در این ایام مشغول به فعالیت هستند.

با توجه به شرایط خاص تردد در ایام نوروز و تغییر الگوی حرکتی ترافیک در معابر شهری، به رانندگان خودرو‌های سنگین همچون کامیون حامل بار و کالا توصیه می‌شود، بدون دریافت مجوز در سطح معابر شهر اصفهان تردد و گشت‌زنی نداشته باشند، زیرا در غیر این صورت مشمول اعمال قانون خواهند شد.

به گفته او دو مرکز معاینه فنی جی و ارغوانیه در ایام نوروز (به غیر از یکم و سیزدهم فروردین) از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح و سایر مراکز در هفته دوم نوروز ازساعت ۸ تا ۱۴:۲۰ فعال است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان می‌گوید در ایام نوروز حجم پایین مراجعات به مراکز معاینه فنی و همچنین پیش‌بینی ازدحام و شلوغی مراکز در اردیبهشت سال ۱۴۰۱از شهروندان درخواست داریم از فرصت مهیا شده جهت مراجعه به مراکز معاینه فنی استفاده کنند تا در حداقل زمان ممکن خدمات مورد نظر به آن‌ها ارائه شود.

عبدالهی گفت: آدرس اینترنتی FANI.HAMLEBAR.COM جهت دریافت نوبت برخط و مراجعه با کمترین زمان انتظار به مراکز معاینه فنی نزدیک به محل سکونت در دسترس شهروندان قرار دارد.


منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار