فرمانده انتظامی استان از دستگیری سه عامل اصلی قمه‌کشی در کرمانشاه که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر و باعث ایجاد رعب و وحشت میان مردم و اخلال در نظم و امنیت عمومی شده بود، خبر داد.

علی اکبر جاویدان گفت : به دنبال وقوع یک مورد حمله افراد شرور به فردی در شهر کرمانشاه که فیلم آن در فضای مجازی پخش و باعث ایجاد اخلال در نظم عمومی شد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی استان در همین راستا ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و با توجه به اشرافیتی که داشتند موفق به شناسایی سه عامل اصلی درگیری شده و طی عملیاتی موفق به دستگیری آن‌ها در مخفیگاهشان شدند.

یکی از این متهمان در زمان دستگیری به سمت ماموران تیراندازی کرده بود، این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و انتظار ما از دستگاه قضایی این است که مثل همیشه با این افراد برخورد قاطع و سریع شود.

این حادثه بسیار تلخ بود، اما از آن تلخ‌تر انتشار فیلم در فضای مجازی بود که چهره زیبا، نجیب و مهربان مردم کرمانشاه را بد جلوه داد، افردای که فیلم این حادثه را پخش کرده اند شناسایی و بر اساس قانون با آنان برخورد خواهد شد.

علت وقوع این حادثه، اختلاف و درگیری چند نفر از اهالی یکی از روستای‌های حاشیه‌ای شهرستان کرمانشاه بوده است برخورد پلیس و دستگاه قضایی با این افراد سخت، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

کرمانشاه شهری برای شرارت مجرمین نبوده و امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، هر کس به هر بهانه و وسیله بخواهد این امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کند مطمئاً با برخورد سخت و قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد .

۲۷ ایستگاه نوروزی پلیس تجهیز شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تجهیز ۲۷ ایستگاه نوروزی پلیس برای خدمات رسانی مناسب به شهروندان و مسافران خبر داد و گفت: آماده برقراری امنیت میهمانان نوروزی در عالی‌ترین شکل ممکن هستیم.

علی اکبر جاویدان گفت : با توجه به بهتر شدن وضعیت کرونایی کشور انتظار می‌رود امسال شاهد حضور مهمانان و مسافران نوروزی در استان باشیم و به همین خاطر تمهیدات لازم از روز‌های قبل اندیشیده شده است.

در همین راستا بیش از سه هزار و ۸۰۰ نفر از همکاران در ۲ شیفت کاری و به شکل ۲۴ ساعته کار ایجاد امنیت برای مردم و مسافران نوروزی را عهده دار خواهند بود.

 ۲۷ ایستگاه انتظامی در ورودی شهرها، اماکن تفریحی و محل‌های اسکان و اقامت مسافران نوروزی وجود دارد ۶۷۰ تیم موتوری به اضافه گشت‌های خودرویی در ایام نوروز فعال خواهد بود.

 ۷۵ تیم پلیس راه در جاده ها مستقر هستند روزانه ۱۷۴ گشت پلیس راهور نیز در سطح شهر‌های استان به منظور کمک به مردم و برخورد با متخلفان حضور خواهند داشت.

برای کاهش و پیشگیری از سرقت‌ها نیز با دستگاه‌های اجرایی هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و مقرر شده است که همه آن‌ها در ایام تعطیلات حتما از وجود نگهبان استفاده کنند.

علاوه بر نیرو‌های به کارگیری شده، انتظامی استان از ظرفیت پلیس افتخاری و نگهبان محله نیز استفاده می‌کند تا آن‌هایی که به فکر سرقت و یا هر اقدام مجرمانه دیگری هستند نتوانند به اهدافشان دست پیدا کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.