مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم گفت: در ۴۲ بقعه متبرکه قم، طرح آرامش بهاری ویژه نوروز ۱۴۰۱ اجرایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به طرح آرامش بهاری به عنوان یکی از مهمترین سرفصل‌های سازمان اوقاف گفت: این برنامه با هدف تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تدوین و اجرایی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان این که با شیوع کرونا، طرح آرامش بهاری طی دو سال گذشته با محدودیت‌های فراوانی همراه بود گفت: امسال و با واکسیناسیون گسترده و همچن ن برداشته شدن محدودیت ها، این طرح فرهنگی نیز با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته او طرح آرامش بهاری در ۲۲ بقعه ناحیه یک شهرستان قم و با حضور ۴۰ مبلغ روحانی و اجرای برنامه تحویل سال در بقاع شاخص تدارک دیده شده است.

اسکندری گفت: خیمه آرامش بهاری شاخص ناحیه یک، در مزار مقدس شیخان با ۷ غرفه و ۱۱ مبلغ تدارک دیده شده البته در بقاع شاخصی همچون آستان مقدس امامزادگان جعفر غریب (ع)، جمال غریب (ع)، شاه سید علی (ع)، موسی مبرقع (ع)، شاه احمد قاسم (ع) و علی بن جعفر (ع) نیز خیمه‌های سطح یک برپا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان این که پاسخگویی به مسائل شرعی، کودک و نوجوان، سخنرانی چند رسانه‌ای، جهاد تبیین و مسائل فرهنگی و مشاوره وقف برخی از عناوین غرفه‌های طرح آرامش بهاری هستند، گفت: در مجموع ۴۰ نفر مبلغ روحانی با تخصص‌های گوناگون، طی نوروز ۱۴۰۱ و در خیمه‌های معرفت ناحیه یک، مشغول ارائه خدمت به زائران و مجاوران می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار