تکریم و معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان مرکزی

در مراسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان مرکزی معرفی شد.

در مراسمی با حضور مسئولان استانی و معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی آموزش و پرورش، مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان مرکزی تکریم و معارفه شد.

در این مراسم احمدرضا نوازنی بعنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی معرفی و از خدمات بهرام حسین آبادی مدیرکل پیشین قدردانی شد.

حجت الاسلام لطیفی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی آموزش و پرورش در این مراسم گفت: باید امور را به جوانان واگذارکنیم و به آن‌ها اعتماد کرد و اگر بدنبال تحول در آموزش و پرورش هستیم بایستی این اعتماد را داشته باشیم.

حجت الاسلام لطیفی ابزار لازم برای ایجاد تحول در آموزش و پرورش را جوانان دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین الزامات اجرایی شدن گام دوم انقلاب جوانگرایی در فعالیت‌ها و برنامه‌ها و استفاده و بهره گیری از جوانان و اعتماد به آن‌ها است.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم در این مراسم گفت: آموزش و پرورش اساس و ریشه همه تحولات در جامعه است و نقش راه آموزش و پرورش سند تحول بنیادین و سرمایه گذاری بر روی جوانان، نوجوانان و آیندگان کشور است.

آیت الله دری نجف آبادی رسالت در نظام آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت را رسالت سنگین دانست و گفت: برای تربیت انسان‌های کارآمد و شخصیت‌های بزرگ باید همه دست در دست هم دهیم و علم همراه با حکمت آمیخته شود.

مخلص الائمه استاندار مرکزی هم در این مراسم با بیان اینکه استان مرکزی استان مفاخر کشور است و اگر قرار است این نخبه پروری و مفاخر در ابعاد مختلف ادامه پیدا کند بایدآموزش و پرورش در تربیت انسان‌ها همه توان خود را بکارگیرد چرا که پیشتاز همه تحولات در همه حوزه‌ها آموزش و پرورش است.

مخلص الائمه با بیان اینکه فصل ششم سند تحول دولت به آموزش و پرورش اختصاص دارد گفت: با توجه به برخی چالش‌ها در نظام حکمرانی آموزش و پروش فعالان این حوزه برای تحول در آن این سند را با دقت مطالعه کنند و برای تحول آفرینی برنامه ریزی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد ترابی
۱۹:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
با سلام و احترام،امیدوارم آقای (استاد) نوازنی با همان توان و نیرو که در سالهای قبل که از آن سراغ داریم بتواند موفق و موید باشد.و بتواند جایگاه اداره کل آموزش وپرورش استان مرکزی رادربین ادارات کل آموزش و پرورش دیگر استان های کشور نه تنها حفظ نماید بلکه این استان سرآمد دیگر استان های کشورباشد،البته همان طور که ایشان انسان بزرگ و قابل احترامی است در آینده شاهد کارهای بزرگ در آموزش وپرورش استان مرکزی خواهیم بود،امیدوارم مردم استان و مسؤلان استان قدر ایشان را بدانند،و همکاری لازم را با ایشان داشته باشند.