جانشین رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: همه خدمات به صورت فضای مجازی و نرم‌افزاری تحت عنوان سامانه «اصفهان ما» به مسافران نوروز ۱۴۰۱ ارائه می‌شود.

مهدی بقایی گفت: همه امکانات شهرداری اعم از خدمات موتوری و ایستگاه‌های آتش‌نشانی با همراهی دیگر نهادها، چون نیروی انتظامی و دستگاه قضائی، برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده شده است.

به گفته او علاوه بر کمیته‌های یادشده، همگرایی خوبی بین اورژانس، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی و شهرداری برای میزبانی همه‌جانبه از مسافران نوروزی برقرار شده است همچنین در ایام نوروز ۱۴۰۱ بالغ بر ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری آماده فعالیت هستند.

شهرداری اصفهان از حدود یک ماه گذشته با پاکسازی معابر، فضاسازی و زیباسازی و گل‌کاریی به استقبال نوروز رفته است.

بقایی می‌گوید جهت اسکان مسافران نوروزی در کمپ باغ فدک (اسکان چادری)، هتل‌ها، اقامت‌گاه‌ها، میهمان‌پذیرها، منازل استیجاری و مدارس آموزش و پرورش هماهنگی‌های لازم انجام شده است و برای اسکان شب خواب ۱۵۰ هزار مسافر آمادگی لازم وجود دارد و در صورت حضور بیشتر مسافر نیز پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در حوزه روابط عمومی نقشه‌های چاپی شهر اصفهان که در سنوات گذشته بود، حذف شده است و تمام خدمات به صورت فضای مجازی و نرم‌افزاری تحت عنوان سامانه "اصفهان ما" به مسافران نوروز ۱۴۰۱ ارائه می‌شود.

به گفته او اسکان‌ها و مکان‌های متعدد جدید به ظرفیت شهر اصفهان افزوده شدکه حوزه حمل‌ونقل و ترافیک با مدارس آموزش‌وپرورش سطح شهر اصفهان برای بهره‌مندی مسافران از ظرفیت پارک خودرو هماهنگی شده است، همچنین پارکینگ‌های خصوصی و دولتی نیز فعال است.

منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.