فرماندار کارون گفت: شرکت توسعه کشت و صنعت نیشکر و صنایع جانبی برای ایجاد تولید و اشتغال پایدار، راه­ اندازی شد.

کعبی گفت: شرکت توسعه کشت و صنعت نیشکر و صنایع جانبی در راستای سیاست ­های کلان اقتصادی و اجتماعی کشور و به منظور تأمین بخشی از نیاز‌های جامعه و خصوصاً منطقه به مواد غذایی و سایر مواد استحصالی از نیشکر و تولید و اشتغالزایی ، راه­ اندازی شد.

به گفته فرماندار کارون شرکت توسعه نیشکر در افزایش تولید و عبور موفقیت آمیز از بحران وشرایط سخت همچون سیل و خشکسالی موفق عمل کرد و سوددهی این شرکت علیرغم بحران‌ها نشانگر مدیریت هماهنگ و کار تیمی همدلانه است.

کعبی می گوید: مسئولیت­ های اجتماعی طیف گسترده­ای از فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، محیط زیستی و امور خیریه را در بر میگیرد و افراد جامعه در هر سطح و طبقه­ای، در قبال معضلات و اتفاقاتی که در جامعه رخ می­دهد مسئول هستند و احساس مسئولیت برای مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی به ارتقای کیفی و بهبود زندگی افراد جامعه کمک می‌کند.

شرکت توسعه نیشکر با ایفای نقش خود در مسئولیت­ های اجتماعی باعث ارتقای سطح زندگی افراد ساکن در روستا‌ها و شهر کوت عبدالله می‌شود. در زمینه اشتغال نیز شرکت نیشکر با گسترش فعالیت فنی و حرفه­ای و آموزش افراد جویای کار در رشته ­های مرتبط با نیشکر می تواند علیرغم تأمین نیاز نیروی متخصص شرکت نیشکر به اشتغال افراد ساکن در محیط پیرامون کمک نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار