مدودف: روسیه بخاطر تحریم های غرب سقوط نخواهد کرد

معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد روسیه می‌داند چطور در محدودیت‌ها فعالیت کند.

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در سخنانی گفت اقتصاد روسیه بخاطر تحریم‌های غرب سقوط نخواهد کرد؛ چرا که می‌داند چگونه تحت محدودیت‌ها عمل کند و در فضای پسا شوروی، دوستان قابل اعتمادی همچون چین، جنوب شرقی آسیا و آفریقا را دارد.

مدمدف گفت: ما بیش زا یکبار تحت بحران ها، تحریم ها، تهدید‌ها و فشار‌های اقتصادی بوده ایم. من در خصوص این حقیقت که تحریم‌هایی بر اتحادیه جماهیر شوروی بیش از ده‌ها بار اعمال شده بود، صحبت نمی‌کنم. ما مدتهاست که دیگر نمی‌ترسیم. مخالفان ما سریعا به پیش ما می‌آیند و این درخواست را دارند که به میز مذاکرات در خصوص تمامی مسائل بازگردند.

گفتنی است بیست وچهارمین روز حمله نظامی روسیه به اوکراین ادامه یافته و این در حالی است که وزارت دفاع روسیه روز گذشته از انهدام ۱۸۴ پهپاد اوکراینی و ۱۴۱۲ تانک و خودروی زرهی از آغاز عملیات نظامی در اوکراین خبر داد و اعلام کرد نیرو‌های مسلح روس در یک روز ۶ کیلومتر به عمق اوکراین پیشروی کردند. کی‌یف پیشنهاد روسیه برای خروج تشکیلات نظامی از «ماریوپل» را رد کرده است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با حضور در مراسمی که به مناسبت الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه برگزار شده بود، اعلام کرد مردم کریمه با ایجاد سدی سخت بر سر راه نازی‌ها، کار درستی انجام دادند. کریمه باید به عنوان بخشی از یک کشور که به آن تحقیرآمیز رفتار می‌کرد جدا می‌شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار