چهار تیم بازرسی نوروزی جهت انجام نظارت در شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.

آقای قائدی مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: چهار تیم بازرسی در حوزه‌های مختلف، بازرسی و نظارت‌های خود را در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان آغاز کردند، این نظارت‌ها تا پایان نوروز ادامه خواهد داشت.

تیم‌های بازرسی به همراه نمایندگانی از ادارات جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، سازمان صمت، غله، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان فعالیت دارند.


بیشتر بخوانید


در بازرسی از شهرستان‌های استان مواردی از جمله رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل اسکان مسافران و گردشگران، وضعیت خدمات‌رسانی در مجتمع‌های رفاهی بین راهی، انجام پاکسازی حاشیه محور‌های مواصلاتی از زباله به ویژه در پنج کیلومتری ورودی و خروجی شهرها، نحوه توزیع کالا‌های اساسی و میوه شب عید، نظارت بر بحث استقبال از مسافران در ورودی شهرستان‌ها و نحوه فعالیت راهنمایان گردشگری، نحوه ارائه خدمات در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، نظافت معابر، نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در رستوان‌ها و اغذیه سرا‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

بحث کشیک اصناف و نانوایی‌ها از موارد مورد تاکید در بازرسی‌های نوروزی در چهارمحال و بختیاری است، همچنین حضور امداد خودرو و نماینده بیمه در حوادث جاده‌ای دارای اهمیت است، بنابراین در ایام نوروز باید شرکت‌های بیمه به صورت شیفتی فعال باشند.

نیروی‌انتظامی و دستگاه‌های امدادی از جمله اورژانس، جمعیت هلال‌احمر و آتش‌نشانی در ایام نوروز در حالت آماده‌باش کامل باشند.

تیمی متشکل از بانوان بازرس بر آرایشگاه‌های زنانه نظارت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار