با تلاش ماموران پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان فاروج عامل فروش دارو‌های خارجی کمیاب و نایاب در کانال تلگرامی دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت : در پی رصد صورت گرفته توسط کارشناس پلیس فتا این فرماندهی، پروفایلی در شبکه اجتماعی تلگرام با نام کاربری مشخص در گروهی با عنوان "دارو‌های خارجی کمیاب و نایاب ۱" فعالیت می‌کرد.

سرهنگ علیرضا پوربه گفت :  گرداننده این کانال تلگرامی در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش دارو‌های کمیاب می‌کرد که اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته، گرداننده پروفایل مذکور شناسایی و به پلیس فتا شهرستان فاروج احضار شد.

متهم ضمن تفهیم اتهام، پس از مشاهده مستندات و مدارک فنی پلیس فتا نسبت به بزه ارتکابی اعتراف و اظهار داشته پس از آشنایی با کانال‌های مختلف خرید و فروش دارو‌های کمیاب، اقدام به خرید دارو‌های کمیاب درمان سرطان و کرونا نمودم و با تبلیغات در گروه‌های مختلف اقدام به فروش آن در فضای مجازی می‌کردم.


با هماهنگی قضایی صورت گرفته، تجهیزات الکترونیکی متهم جهت بازبینی و استخراج ادله دیجیتال توقیف و پرونده قضایی پس از تکمیل تحقیقات به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ارسال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.