مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۹ اسفند ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

با سلام، مددجوی کمیته امداد هستم حدود چند هفته پیش برای خانه ثبت نام کردم اما بنیاد مسکن هنوز بررسی نکرده است و چون تا آخر سال فرصت ثبت نام تمام می شود ممنون می شوم مشکل ما زنان سرپرست خانوار را پیگیری کنید.


سلام، سهام عدالت ثبت نام کرده بودم اما برای من مبلغی واریز نشد علاوه بر آن سبد کالا و معیشتی نوروز هم برای ما واریز نشد من یک کارگر هستم و کسانی که شرایطشان شبیه من هست دریافت کردند خواهش میکنم رسیدگی کنید.


باسلام، خواهش میکنم قیمت پوشک بچه را پیگیری کنید آیا کسی نظارت می کند، دوباره قیمت پوشک بچه افزایش پیدا کرده است قیمت درج شده روی پوشک بچه قیمت کارخانه است اما قیمت فروش برای مصرف کننده تفاوت نجومی دارد.


سلام، از بانک صادرات ۱۰۰ میلیون تومان وام گرفتم، اما ۱۵ میلیون آن را مسدود کردند و ۳ میلیون هم بیمه عمر اجباری گرفتند خواهش میکنم گزارشی تهیه کنید مگر قرار نبود بلوکه نشود.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
با سلام ، با تبریک سال جدید ، لطفا درمورد عرضه روغن های صنعتی موتور خودرو هم که دربازار وتعویض روغنی ها به فروش می رسد رسیدگی ونظارت گردد تا جلو روغن های تقلبی گرفته شود باتشکر.
آخرین اخبار