فرمانده انتظامی مازندران از افزایش ۳۰ درصدی تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی از افزایش تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی مازندران در ۳ روز گذشته خبر داد و گفت: از شروع طرح نوروزی و تعطیلات پایان سال با افزایش ۳۰ درصدی تردد در سطح معابر درون و برون شهری روبرو شدیم.

او می‌گوید: با توجه به حجم کم مسافرت‌ها در سال‌های گذشته به دلیل شرایط کرونایی، شاهد افزایش گسترده حجم ترافیک در محور‌های اصلی استان هستیم.

به گفته فرمانده انتظامی مازندران قرارگاه نوروزی پلیس از ۲۴ اسفندماه در ستاد فرماندهی انتظامی استان راه اندازی شد و تا ۱۸ فروردین ادامه خواهد داشت و در این خصوص تعاملات خوبی با سازمان‌ها و ادارات مرتبط انجام شد.

او می‌گوید: بیش از ۱۰ هزار نیرو در ایام تعطیلات نوروزی برای تامین نظم و امنیت در استان به کارگیری و برای تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی در استان ۵۰۰ واحد گشتی در معابر عمومی درون و برون شهری بکارگیری شدند.

به گفته سردار میرزایی در بحث آزاد سازی سواحل با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و شرایطی که به این دلیل پیش آمد، می‌طلبد تا همه دستگاه‌ها همکاری‌های لازم را با پلیس در برقراری امنیت پایدار در سواحل داشته باشند.

فرمانده انتظامی مازندران همچنین از همنوایی و همکاری تنگاتنگ صدا و سیمای مرکز مازندران با پلیس در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به شهروندان با تهیه و تولید ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار