پاکدل گفت: توسعه مستمر زیرساختهای ارتباطی و خدمات فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۰ سبب کسب رتبه دوم استان یزد در شاخص توسعه یافتگی فاوا (IDI) شده است.
او می گوید: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آماده خدمت رسانی شبانه روزی به همه مردم در شهر ها، جادهها، روستاها و ارائه خدمات مخابراتی شامل اینترنت پر سرعت، بانکداری الکترونیک و دسترسی به سرویسهای پستی و خدمات دفاتر پیشخوان است.
به گفته او برنامه شیفتهای تعطیلات نوروزی در سایت این اداره کل به آدرس yazd.ict.gov.ir قابل مشاهده است.
پاکدل گفت: کاربران میتوانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل در سرویسهای ارتباطی، اینترنت، تلفن ثابت و همراه، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان دولت با مراجعه به سامانه https://۱۹۵.cra.ir یا تلفن گویای ۱۹۵ شکایتهای خود را ثبت کنند.