آقای رئیسی گفت: ممکن است لازم باشد برای تخلفی تذکر داده شود، اما کسانی هستند که جسورانه امنیت جاده‌ها را به هم می‌زنند که در این مورد نباید اغماضی صورت گیرد.

رئیس‌جمهور در بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس گفت: با توجه به مهار نسبی کرونا و حجم بالای سفرهای نوروزی پس از دو سال محدودیت، همه دستگاه‌ها موظفند ضمن اجرای قانون و ایجاد نظم در جاده‌ها، شرایط ایمن و راحتی و آرامش را برای مردم فراهم کنند.

او چندی پیش در جلسه شورای عالی حمل و نقل و ایمنی ترافیک گفت: توجه به برنامه‌ها و اقدامات آگاه سازی و آموزش عمومی برای ارتقای انضباط اجتماعی تاثیر زیادی در کاهش سوانح جاده ای دارد لذا برنامه‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی با شیوه‌های هنرمندانه توسط رسانه ملی تولید و پخش شود.

جلسه شورای عالی حمل و نقل و ایمنی ترافیک ۲۳ اسفند پس از وقفه‌ای ۸ ساله و با رویکرد ایمنی سفرهای نوروزی برگزار شد.

آقای رئیسی ضمن تاکید بر ترویج رعایت قانون در فرهنگ رانندگی کشور در رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی از پلیس راهور خواست در اجرای قانون برای متخلفان اغماض نکنند چرا که چشم‌پوشی از تخلفات رانندگی، عامل افزایش این تخلفات و سوانح رانندگی است.

رئیس جمهور در پایان، از خانواده نیرو‌های پلیس راهور به دلیل تحمل دوری عزیزان‌شان و حمایت از این نیرو‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم در ایام نوروز، قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
واله ما اهل هیچ ویراژ دادنی نیستیم ولی چهار میلیون خلافی داریم تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
آخرین اخبار