امداد رسانی به ۶۷ خودرو گرفتار شده در برف و کولاک

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی و رها سازی ۶۷ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی اشنویه، چالدران و آواجیق توسط تیم‌های امداد و نجات خبر داد.

 امیر جعفرزاده گفت:در طی تماس‌های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان  مبنی بر گرفتار شدن ۶۷دستگاه خودرو در محور‌های مواصلاتی اشنویه، چالدران و آواجیق ، بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی خودرو‌ها و امداد رسانی به سر نشینان خودرو‌های گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت:تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محور‌های مزبور پس از طی مسیر در این عملیات به ۶۷ خودرو به استعداد ۱۸۵نفر امداد رسانی کردند.

جعفرزاده می گوید: این عملیات امداد رسانی و رهاسازی تا ساعت ۰۶:۰۰دقیقه صبح ۱۴۰۱/۰۱/۰۱به طول انجامید و منابع انسانی بکار رفته در این عملیات شامل ۴ تیم امداد ونجات متشکل از ١٦ نفر (پرسنل و نجاتگر) و٢ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی کمک دار امداد رسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی مگفت:تیم امداد نجات شهرستان ماکو با همکاری اورژانس و اکیپ راهداری یک خانم بیمار بدحال را در هوای برفی وکولاک منقطه قیرمیزیلخ ماکو، بعد از تلاش سخت و نفس گیر و مسیر گشایی اکیپ راهداری به بیمارستان فجر ماکو انتقال دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.