جانشین معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور از استقرار اورژانس در یادمان‌های استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان خبر داد.

 آقای فراهانی در بازدید از یادمان شرهانی در دهلران گفت: یادمان‌های غرب و جنوب غرب در استان‌های خوزستان و کرمانشاه و ایلام محل حضور راهیان نور هستند.

او می گوید: اورژانس در این یادمان‌ها مستقر و خدمات را به راهیان نور ارائه می‌کند.

جانشین معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور گفت: طرح اورژانس از ۲۴ اسفند شروع شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

به گفته فراهانی: سازمان اورژانس بعنوان نماینده وزارت بهداشت مسئولیت ارائه خدمات بهداشت و درمان در حوزه سلامت به کاروان‌های راهیان نور در مسیر یادمان‌ها و در محل یادمان‌های دفاع مقدس را بر عهده دارد.

فرهانی گفت: تیم‌های بهداشت محیط و مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس در آمادگی کامل هستند و در یادمان‌ها تیم‌های درمانی و کارشناسان پرستاری و فوریت‌های درمانگاه‌هایی دارند که دارو‌های سرپایی و کنترل فشارخون و قند خون و موارد مورد نیاز انجام و با آمبولانس و تجهیزات کامل در یادمان‌ها هستند و در صورت نیاز اعزام از یادمان‌ها به بیمارستان‌ها را انجام می‌دهند.

جانشین معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور گفت: کاروان‌ها از مبدا توصیه‌های بهداشتی را جدی و در بحث آب شرب و غذا و دارو‌هایی که باید همراه داشته باشند، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مد نظر داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.