اسکان پنج هزار نفر در اقامتگاه‌های گردشگری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : مجموع اقامتگاه‌های گردشگری استان کرمانشاه ظرفیت اسکان پنج هزار نفر در هر شب را دارند که ۸۰ درصد این ظرفیت در روز نخست نوروز پر شده است.

منوچهر فخری گفت : اکثر استان‌های کشور از نظر شیوع بیماری کرونا وضعیت مطلوبی را دارند از این رو ما میزبان مسافرانی در تمام نقاط کشور هستیم.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه تمام افرادی که ۲ دُز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند می‌توانند به راحتی در اقامتگاه‌های گردشگری سطح استان اسکان پیدا کنند.

برای میزبانی از مسافران نوروزی تابع دستور ستاد کرونا هستیم، بازدید‌ها و نظارت‌ها در اماکن گردشگری کرمانشاه به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت جدی انجام می‌شود.

شهر‌های استان برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده شده اند، در ورودی تمام شهر‌های استان تیم‌هایی از شهرداری و هلال احمر برای میزبانی و راهنمایی میهمانان نوروزی مستقر شده اند.

به منظور کاهش حوادث جاده‌ای راهداری اصلاح نقاط حادثه خیز و نصب علائم هشدار دهنده را در دستور کار قرار داده است و نیروی‌های پلیس راه به صورت مستمر در جاده‌های استان حضور دارند.

تمام شهرستان‌های استان به صورت مستمر ستاد خدمات سفر‌های نوروزی را برگزار می‌کنند و تیم‌هایی از استانداری به تمام شهرستان‌ها سرکشی خواهد کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.