رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان، تشکیل ستاد دائمی سفر در استان را یک ضرورت دانست.

حجت‌الاسلام ناصر صفری‌افلاکی  در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: بهتر است ستاد دائمی سفر در همدان تشکیل شده و پیگیری می‌کنیم در مبادی ورودی شهر فضا‌های مناسبی ایجاد شود.

او گفت: ستاد تسهیلات سفر نوروزی در همدان در فضای بسیار خوبی شکل گرفته است و مسافران می‌توانند با حضور در این مکان علاوه بر دسترسی به اطلاعات سفر با بخشی از مفاخر شهر نیز آشنا شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت:  المان‌های مناسبی باید در ورودی شهر نصب شود که ترکیبی از معماری سنتی و مدرن باشد

افلاکی گفت: باید فضایی ایجاد شود که هویت همدان را نشان دهد و گردشگران هم بتوانند در طول سال از خدمات راهنمایی و تسهلات ویژه سفر بهره ببرند.

او گفت: اگر ادعا می‌کنیم پایتخت تاریخ و تمدن ایران و یکی از مهمترین مقاصد گردشگری کشور هستیم باید آمادگی خود را برای میزبانی به صورت شبانه روزی و در طول سال نشان دهیم و نه فقط در ایام نوروز.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت ورودی‌های شهر که دغدغه ۲۰ ساله شورای شهر و شهرداری همدان است، اشاره کرد و گفت: در شورای ششم گام‌هایی برای این موضوع برداشته و تسهیلاتی برای مالکان حوزه ورودی شهر در نظر گرفته شده است که البته کافی نیست و به تلاش بیشتری نیاز دارد.

صفری‌افلاکی با اشاره به اینکه ورودی‌های شهر باید در خور سابقه تاریخی و تمدنی همدن باشد، مطرح کرد: برای طراحی و اجرای این طرح باید فراخوان منتشر شده و هنرمندان بزرگ کشور را به همکاری دعوت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.