۶ هزار خودرو وارد اسکله بندرپل شدند

 فرماندار شهرستان خمیر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ هزار خودرو سواری و کامیون وارد اسکله بندرپل شده است.


میرهاشم خواستار گفت: انتظار می‌رود این آمار تا ساعات پایانی شب با توجه به ترافیک زیاد خودرو در این محور به بیش از ۷ هزار خودرو برسد.

وی گفت: شامگاه شنبه جهت بررسی وضعیت ترددی و همچنین نحوه خدمات رسانی به مهمانان در اسکله بندرپل حاضر شده بود، همچنین گفت: طی ۴۸ گذشته بیش از ۴۵ هزار مسافر از طریق اسکله پل به جزیره قشم عزیمت کرده است.

فرماندار بندر خمیر با اشاره به اقدامات لازم جهت روان سازی ترافیک در محور اسکله، گفت: یکی از دلایل ایجاد صف در این محور، شرایط جذر دریا بوده که در این شرایط شناور‌های کمتری می‌توانند در اسکله پهلوگیری کنند که در این بازدید از اداره بنادر و دریانوردی و همچنین منطقه آزاد مستقر در اسکله بندرپل خواسته شد جهت روان سازی ترافیک خودروها، از حداکثر ظرفیت اسکله برای پهلوگیری شناور‌ها استفاده کنند.

خواستار همچنین گفت: با توجه به مد بودن دریا در ساعات پایانی شب، تعداد بیشتری از شناور‌ها در اسکله پهلو خواهند گرفت و ترافیک روان‌تر خواهد شد.

وی گفت جهت خدمات رسانی بهتر به خودرو‌های سواری، تردد کامیون‌ها به جز کامیون‌های حامل ارزاق عمومی، سوختی و مایحتاج مصرفی در این مسیر دریایی از فردا ۲۹ اسفند تا ۱۵ نوروز ممنوع است.

این مقام مسئول همچنین گفت: با توجه به ترافیک سنگین در مبادی ورودی به اسکله، از پلیس راه خواسته شد در این محور مستقر شده و تمامی تدابیر لازم ترافیکی به کار برده شود.

وی در پایان گفت: تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان شهرستان خمیر از جمله اورژانس، هلال احمر، پلیس و بهداشت در اسکله بندرپل حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.