به زودی ۱۵ واحد مسکونی ویژه معلولان در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان بلوچستان  گفت: کار ساخت ۳۰۹ واحد مسکونی جدید آغاز می‌شود.

بیک مداح گفت: ساخت ۱۵ واحد مسکونی برای خانوار‌های دارای دو عضو معلول خسارت دیده از سیل سال ۹۸ از محل اعتبارات خیرین با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی خود را میگذراند و در فروردین ماه ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: عمده تامین زمین این واحد‌های مسکونی را این بنیاد و الباقی آن را خود مالک انجام میدهد و این واحد‌ها با کمک دفتر مشارکت‌های مردمی حساب ۱۰۰ امام و انجمن خیرین در حال ساخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: جامعه هدف این طرح؛ خانواده‌های دارای عضو معلول که تحت پوشش سازمان‌های حمایتی نیستند و زنان سرپرست خانوار، است.

او گفت: طرح جدید احداث ۲۰۴ واحد مسکونی در سطح استان برای خانواده‌های دارای دو عضو معلول نیز در مرحله اخذ پروانه کار است و طرح ۱۰۵ واحدی در روستا‌های حاشیه شهر زاهدان با همکاری انجمن خیرین دفتر مشارکت‌های حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن و موسسه خیرین صابرین در مرحله گزینش متقاضیان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در سنوات اخیر با همکاری خیرین نیک اندیش کشور، سعی در رفع دغدغه‌های محروم‌ترین اقشار شهری و روستایی استان داشته است که از مهمترین این اقدامات، می‌توان به بهره برداری از مجتمع ۴۸ واحدی نورفدک شهر زابل ویژه ایتام و آغاز به ساخت مجوعه ۴۰ واحدی توحید برای خانواده‌های بی‌سرپرست اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار